بلیچینگ دندان در تهران کلینیک دندانپزشکی اپکس

بلیچینگ دندان یک روش برای سفید کردن دندان هایی است که رنگ طبیعی خود را از دست داده اند و بر اثر مصرف موادغذایی مانند قهوه، چای، سیگار یا افزایش سن لک گرفته اند. بلیچینگ دندان در مطب روشی برای سفید کردن دندان توسط دندانپزشک است که در این روش دندانپزشک با استفاده از ژل سفید کننده مخصوص و لیزر دندان هارا سفید و درخشان میکند. با بلیچینگ دندان لکه ها و زردی دندان دندان به سرعت از بین می روند.

برای دریافت نوبت مشاوره رایگان دندانپزشکی در تهران نام و نام خانوادگی خود به همراه شماره تماستان را در فرم زیر وارد نمایید تا در اولین فرصت برای هماهنگی نوبت معاینه رایگان با شما تماس گرفته شود.

بلیچینگ در مطب(Office)

بلیچینگ در مطب یک درمان تخصصی برای سفید کردن دندان‌ها است که معمولا در یک جلسه و با استفاده از مواد دارای غلضت بالا که باعث سفید شدن دندان‌ها می‌گردد انجام می‌شود. در بلیچینگ آفیس از نور لیزر به منظور بهبود کارایی استفاده می‌شود. در کلینیک دندانپزشکی دکتر مسیحی بلیچینگ دندان پس از معاینه مراجعه کننده توسط پزشک با استفاده از مواد و ژل با کیفیت از برندهای معتبر جهانی انجام می‌شود.

برای داشتن لبخندی زیبا و دندان هایی درخشان همین حالا جهت دریافت مشاوره رایگان دندانپزشکی با شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۸۸۷۹۰ تماس حاصل فرمایید (برای تماس روی شماره بزنید) یا از طریق چت آنلاین درون سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا در یک جلسه بدون درد توسط مجرب ترین دندانپزشکان تهران بصورت اصولی درخشندگی دندان هایتان را تضمین نماییم.

خدمات بلیچینگ
برای تماس و دریافت نوبت تلفنی ویزیت دندانپزشکی رایگان اینجارو لمس کن

سوالات متدوال درباره بلیچینگ دندان

در این بخش به رایج ترین سوالات مراجعه کنندگان درباره بلیچینگ دندان توسط متخصصین دندانپزشکی کلینیک دکتر مسیحی پاسخ داده خواهد شد.

بلیچینگ آفیس چیست؟

بلیچینگ آفیس شامل سفید کردن دندان‌ها با استفاده از ژل‌های قوی سفید کننده می‌شود که در مطب دندانپزشکی توسط دندانپزشک انجام می‌شود. استفاده از مواد قوی و در مواردی نور لیزر باعث می‌شود نتیجه سفیدکردن دندان‌ها با روش بلیچینگ در همان جلسه قابل مشاهده باشد.

بلیچینگ یا کامپوزیت؟

بلیچینگ و کامپوزیت دو روش درمانی کاملا متفاوت برای سفید کردن دندان‌ها هستند. در روش بلیچینگ با استفاده از ژل سفید کننده و لیزر دندان‌ها یک یا دو درجه سفیدتر می‌شود؛ اما در روش کامپوزیت ونیر یک روکش از جنس کامپوزیت بر روی دندان‌ها قرار می‌گیرد و تیرگی‌های دندان کاملا پوشیده می‌شود. همچنین از لحاظ هزینه درمان نیز بلیچینگ دندان چندین برابر ارزان تر از کامپوزیت ونیر می‌باشد. از لحاظ زمان درمان نیز بلیچینگ در یک جلسه قابل انجام است و کامپوزیت ونیر ممکن است چند جلسه زمانبر باشد.

برای معاینه و مشاوره رایگان با دندانپزشک جهت انتخاب روش کامپوزیت ونیر یا بلیچینگ می‌توانید با کلینیک دندانپزشکی دکتر مسیحی با شماره تماس ۰۲۱۴۴۰۸۸۷۹۰ تماس حاصل فرمایید تا نوبت دهی معاینه رایگان توسط همکاران ما برایتان انجام شود.

بلیچینگ یا جرم گیری؟

بلیچینگ دندان یک درمان برای از بین بردن لکه‌هایی است که روی دندان ماندگار شده‌اند؛ اما جرم‌گیری یک درمان پیش‌گیرانه است که از بوجود آمدن لکه یا پوسیدگی روی دندان‌ها جلوگیری می‌کند. پیشنهاد می‌شود جرم گیری دندان را در سال یک یا دوبار با توجه به راهنمایی دندانپزشک انجام دهید تا از به وجود آمدن پوسیدگی و آسیب‌های بیشتر به دندان‌هایتان جلوگیری شود.

بلیچینگ برای دندان مضر است؟

اگر بلیچینگ توسط دندانپزشک انجام شود برای دندان ضرر ندارد؛ اما انجام بلیچینگ در دفعات متعدد و استفاده بیش از حد مواد سفید کننده می‌تواند مضر و حساسیت‌زا باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر با دندانپزشکان اپکس کلینیک مشورت نمایید.

آیا بعد از ارتودنسی می‌توان بلیچینگ انجام داد؟

به گفته متخصصان ارتودنسی، بلیچینگ باید حداقل پس از گذشت ۶ ماه از برداشتن بریس‌های ارتودنسی انجام شود.

بلیچینگ بهتر است یا لمینت؟

در روش لمینت روی دندان یک پوشش از جنس سرامیک یا کامپوزیت روی دندان کشیده می‌شود درصورتی که در روش بلیچینگ با استفاده از مواد سفید کننده باعث رفع لک‌های روی دندان و تیرگی‌های روی دندان می‌شود. همچنین با توجه به تیرگی دندان‌ها و با تشخیص دندانپزشک یکی از روش‌های بلیچینگ یا لمینت برای سفیدسازی دندان‌ها به بیمار معرفی می‌شود.

بلیچینگ چقدر باعث سفیدی دندان می‌شود؟

بلیچینگ دندان برای از بین بردن لکه‌های باقی مانده از رنگدانه‌های موجود در موادغذایی و زردی روی دندان‌ها می‌شود. بطور کلی بلیچینگ رنگ دندان‌هارا بین دو تا چنج درجه روشن تر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای تشخیص اینکه سفیدسازی دندان‌ها با روش بلیچینگ مناسب شما است یا روش‌های دیگر مانند کامپوزیت ونیر، با دندانپزشکان کلینیک دندانپزشکی دکتر مسیحی مشورت نمایید.

بلیچینگ چقدر دوام دارد؟

بدلیل اینکه مواد مختلفی برای سفیدسازی دندان‌ها وجود دارد؛ بلیچینگ دندان معمولا بین ۶ ماه تا ۳ سال دوام دارد. البته درصورت رعایت نکات بهداشتی و مسواک زدن می‌توان ماندگاری اثر بلیچینگ و سفیدسازی دندان را افزایش داد.

بلیچینگ چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان سفیدسازی دندان‌ها با روش بلیچینگ به تیرگی دندان‌ها و اینکه تا چند مرحله سفیدسازی باید انجام شود بستگی دارد؛ اما بطور کلی بلیچینگ در اکثر موارد در یک جلسه با زمان بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه انجام می‌شود.

قیمت بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

یی

آیا بلیچینگ شامل بیمه تکمیلی می‌شود؟

یی